Bezpieczne zakupy
Idosell security badge

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Nawet najlepszym zdarzają się potknięcia… Jeśli produkty, które zamówiłeś posiadają jakiekolwiek wady fabryczne, dołożymy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo pełnowartościowe produkty, które pozwolą stworzyć piękne i efektowne wnętrze w Waszych domach. Przygotowaliśmy dla Państwa łatwe i przejrzyste kreatory do składania reklamacji oraz przygotowania zwrotów, które w łatwy sposób pozwolą nam wspólnie rozwiązać Twój problem. Poniżej w kilku prostych krokach opisaliśmy co należy zrobić w przypadku reklamacji oraz zwrotu. Dla Ciebie chcemy być najlepsi!


Jak złożyć reklamację?
 

      1. Wypełnij formularz reklamacyjny w naszym kreatorze reklamacji 
        https://www.meblepumo.pl/returns-open.php"
      2. Nasi konsultanci z Działu Reklamacji niezwłocznie sprawdzą i zaakceptują Twój wniosek.
      3. Reklamacje składane są u producenta po dodaniu pełnych danych z instrukcji montażu - kodu elementu z instrukcji, opisu usterki oraz przesłaniu zdjęć.
      4. Wszelkie informację odnośnie reklamacji są prowadzone tylko i wyłącznie za pomocą kreatora.
      5. Najpóźniej w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o dalszych krokach za pośrednictwem kreatora reklamacyjnego.
      6. Wszelkie koszty postępowania reklamacyjnego wynikającego z wad fabrycznych ponoszone są przez sklep meblepumo.pl  


Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
 

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Interopal spz.o.o, Kanałowa 19, 64-330 Wojnowice, Polska, reklamacje@meblepumo.pl, telefon: 793 155 533 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej: https://www.meblepumo.pl/returns-open.php. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Klient może odstąpić od umowy, poprzez przygotowany przez nas wygodny kreator, PRZEJDŹ DO KREATORA. 

Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynik korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zwracany towar mogą Państwo przesłać:

  • transportem we własnym zakresie - klient zobowiązuję się do samodzielnego nadania paczki wraz z przeniesieniem wszystkich kosztów związanych z dostarczeniem zwrotu do sklepu. Klient ponosi również odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu wybraną przez siebie firmą kurierską.    
  • skorzystać ze zwrotu naszą firmą kurierską - wybierając tą formę zwrotu wycenimy dla Ciebie koszt odbioru przesyłki. Będzie on adekwatny do wielkości oraz wagi zwracanych produktów. Wspólnie ustalimy termin, w którym będziesz gotowy przekazać przesyłkę kurierowi. Po zatwierdzeniu tej formy zwrotu skontaktuję się z Tobą dział obsługi klienta. Koszt 
  • dostarczyć osobiście na nasz magazyn po wcześniejszym kontakcie z naszą obsługą.
  • Koszt przesyłki naszym kurierem to - GLS - paczka 30,00 zł, DTS (odbiór mebli z mieszkania niezależnie od piętra) - pierwsza paczka 120,00 zł kolejna 30,00 zł, PeKaEs - paleta 200,00 zł. Zazwyczaj odbieramy tym kurierem którym była dostarczona przesyłka - jeśli jest inaczej powiadomimy Cię podczas po złożeniu zgłoszenie zwrotu.

W obu przypadkach koszty przesyłki pokrywa klient.

Proszę odesłać lub przekazać nam towar, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 100 PLN.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o której mowa wyżej, nie przysługuje w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  • Wzór formularza odstąpienia od umowy

    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

    – Adresat Interopal spz.o.o, Kanałowa 19, Wojnowice, Polska, reklamacje@meblepumo.pl.

    – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*)
    umowy dostawy następujących towarów(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących towarów(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

    – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

    – Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

    – Adres konsumenta(-ów)

    – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

    – Data

    (*) Niepotrzebne skreślić.

    pixelpixel

     

    Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
    Zamknij
    pixel